eBooks - elektronické knihy

Tento weblog je v péči doc. Arnošta Katolického (doc.aka(@)akamonitor.cz). Informuje o nově zjištěných zdrojích týkajících se elektronických knih. Je součástí opakovaného on-line zdroje 1804-042X AKA-MONITOR (www.akamonitor.cz).

14. 4. 2013

Kindlean - Book Manager for Kindle - Recenze

Kindlean je velmi užitečný doplněk ke Kindle e-čtečkám. Jde o desktopovou aplikaci, která podporuje management knih a kolekcí knih. Podporuje Kindle keyboard, Kindle Touch a Kindle Paperwhite. Po aktivaci programu na PC/NB, je e-čtečka připojena přes USB. Dochází k okamžitému načtení obsahu aktuální knihovny obsažené v Kindle čtečce. Program umožňuje snadné prohledávání knihovny s respektováním její struktury. Kindlean nabízí přehledné zobrazení Kindle knihovny a to ve třech verzích: jako velké ikony ( obálky knih ), jako seznam a jako tabulku. Tabulkový náhled slouží nejlépe pro správu knih, seznam knih je určen zejména pro popis knih a zobrazení ratingu knih, Tumb-view - velké ikony zobrazující obálky knih. Kindlean umožňuje opravovat a aktualizovat názvy knih, autora, obálky a popisy. Umí tyto údaje nejen obrazit, ale i editovat. Díky integraci s Google Images dokáže Kindlean editovat obálky z internetu. Kromě jednotlivých knih, umí Kindlean pracovat i kolekcemi. Důležitou částí programu je Book Card, sloužící k zobrazení a k editování informací o knize ( metadata ). Kindlean umožňuje okamžité otevření knihy, její výmaz, přesun knihy mezi kolekcemi.
Po ukončení práce v Kindleanu, lze jednoduše synchronizovat jeho obsah s obsahem Kindle čtečky - včetně aktualizace struktury knihovny. (Poslouží funkce Restart v Kindle). Kindlean se nabízí ve dvou verích - zdarma (liší se pouze reklamou) a placená. .
Misto dlouhého textu, který by charakterizoval podrobně možnosti Kindleanu, nabízím jednak adresu videa, vystaveného na Youtube a adresu své recenze, zpracované formou slideshow. All-in-One Slideshow-review najdte na adrese: www.akamonitor.cz/ebooks/kindlean/.
Na Youtube najdete pěkně udělané video - zde.

Odkazy na tento příspěvek:

Vytvořte odkaz